Exposició "Capsa de les bèsties"

Dimecres 5 de juny a l’1 de juliol

Exposició cedida per la Diputació Barcelona

La capsa de les bèsties  té com a objectiu donar a conèixer i apropar  els poemes de Josep Carner recollits dins del Bestiari. També permet gaudir de les composicions musicals originals de Joan Díaz i albirar les possibilitats sonores d'alguns instruments tradicionals. La capsa, amb forma de gall, és l’element expositiu de l’exhibició. Aquest artefacte convida al públic, a apropar-se i descobrir tots els secrets que engloba. A l’exterior de la capsa s’hi poden observar quatre animals del bestiari. El públic només ha d’apropar la mà al sensor per a poder escoltar els fragments dels poemes, algunes adaptacions musicals o gaudir d’una interpretació de cant dels animals amb instruments tradicionals.

05/06/2024 - 01/07/2024
Tipo de público