Actividades

Exposició Roig i Violeta

Homenatge a totes a aquelles dones de classe treballadora que van lluitar contra el feixisme al nostre país, i que per això van ser perseguides, empresonades, torturades i en molts casos assassinades.

L'exposició de Roll-ups es pot veure a la sala polivalent de la biblioteca. Creada per l'Associació Cultural Roig i organitzada per la Fundació Neus Català.

Aquesta lluita ha estat emmudida, oblidada i ignorada durant molts anys i per molts sectors, aquesta exposició vol retre homenatge a totes elles, traient-les de l’oblit destacant les vides de 12 dones lluitadores:


Isabel Vicente García, Lina Odena i García, Lola González Nicolás, Manola Rodríguez Lázaro, Margarida Abril i González, Neus Català i Pallejà, Bernardina Peláez Cadús, Soledad Real López, Trinidad Gallego Prieto, Baldomera del Olmo Cuadrado, Tomasa Cuevas, Victòria Pujolar Amat.

Fecha
26/05/2025 - 19/06/2025
Hora
Horari d'obertura
Tipo de público
Todos los públicos
Lugar
Santa Perpètua de Mogoda. Biblioteca Josep Jardí
Cómo llegar

Passatge de Mas Granollacs

08130 Santa Perpètua de Mogoda

Tel: 935 606 222
b.st.perpetua@diba.cat
Tipo de actividad
Exposición