Actividades

Recursos de derivació per a casos complexos o amb necessitats especials de suport. Conferència.

Sovint, quan ens endinsem en les realitats de les diverses famílies que han d’assumir la cura d’una persona amb cert grau de dependència, les dinàmiques de funcionament poden amagar problemes de base o de vulneració de drets i llibertats. Saber com actuar davant d’aquestes deteccions pot ser difícil i per això és important conèxer de primera mà els recursos de derivació o abordatge existents per a protegir tant a la persona amb dependència, com al seu entorn cuidador.

Conferència a càrrec d'Alzheimer Catalunya Fundació dins del marc del projecte de Salut mental a les biblioteques de la Diputació de Barcelona.

25/09/2024
18:00 h