Compost. Exposició

L’exposició consta de set lletres gegants que formen la paraula COMPOST. Es tracta d’una mostra informativa sobre el cicle de la matèria orgànica i els beneficis del compostatge. A través d’aquestes lletres podrem conèixer molts aspectes del compost, com les seves característiques, les matèries primeres, els seus usos, les millores que aporta als nostres sòls i els seus beneficis mediambientals.

L’Agència de Residus de Catalunya posa a l’abast del sector agrari, plantes de compostatge, entitats i ens locals de Catalunya una nova eina de conscienciació sobre els beneficis de la utilització de compost com a fertilitzant a l'agricultura i en la jardineria, per tal de fomentar l’economia circular i la visió dels residus orgànics com a recursos.

05/08/2024 - 04/09/2024
Periodicidad: Diariamente
Accessible durant l’horari de servei de la biblioteca
Sabadell. Biblioteca Vapor Badia