EXPOSICIÓ

EXPOSICIÓ “CAVALL FORT CELEBRA 60 ANYS”

El desembre de 2021 la revista infantil "Cavall Fort" celebrà el seu 60è aniversari.
Exposició creada per celebrar els 60 anys de la revista Cavall Fort i basada en el dossier publicat al número del mes de desembre, on presenten l’edifici de Cavall Fort als lectors i els obren les portes perquè puguin veure com es feia i és fa la revista, com era, com és i com vol continuar. Per celebrar l’efemèride s’ha creat un logo de l’aniversari, recuperant una imatge del dibuixant Cesc. El nen del logo, juga a cavall fort, un joc que consisteix a saltar sobre l’esquena dels companys posats en fila i aguantar-s’hi.

Exposició itinerant del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, creada per "Cavall Fort".

Vine a visitar-la a la Biblioteca del 18 de juliol fins al 8 d'agost de 2024.

Fes Biblioteca!

18/07/2024 - 08/08/2024