Actividades

Inauguració Exposició 'Carrilet al barri'

Carrilet fa 50 anys i és per això, que volem compartir amb el barri una exposició on expliquem la nostra trajectòria. Qui som, què fem, quina és la nostra mirada i com entenem el què succeeix a les ments de les persones amb Trastorn de l’Espectre Autista.


Hem preparat un viatge al llarg del temps, per mostrar l’evolució de l’atenció a la salut mental en la infància. Un camí que comença a Ginebra als anys 70, fins l’arribada de Carrilet a Horta, on ens hem enriquit dels recursos que ens ofereix el barri.


A través de l’art, us convidem a explorar i reflexionar sobre la riquesa de les percepcions i sensacions de les persones amb autisme.
Cada obra que veureu, és una finestra única cap a una forma de veure el món, plena de detalls, emocions i significats propis.


A través d’aquesta exposició, compartim la nostra particular manera d’entendre i d’acompanyar als infants amb Trastorn de l’Espectre Autista.

Fecha
04/02/2025
Hora
17:30 h