Actividades

CUBA EN LA CRUÏLLA, exposició

Cuba està submergida en una greu crisi. El país que ha estat referent de l'esquerra mundial per a construir una societat no capitalista, s'està obrint a l'avenç implacable del paradigma neoliberal.

Front aquesta onada de llibertat econòmica i desencís anímic, hi ha molts sectors de la població que intenten trobar sortida a l'actual crisi alimentària a partir de valors de la revolució que continuen considerant vàlids. Les cooperatives agropecuàries i els projectes comunitaris són exemples on es prioritza el bé comú i la col·lectivitat, enfront de la individualitat. 

Amb aquesta exposició es fa una mirada de Cuba que no està en els discursos més mediàtics o populars. Proposem una mirada fora dels clixés ideològics o folcloritzants. Es posa en valor iniciatives comunitàries, sorgides des de la base, per fer front a la greu crisi alimentaria que està travessant la illa.

Es podrà visitar a la Biblioteca del 6 al 24 de juliol.

Fecha
06/07/2026 - 24/07/2026
Hora
12:00
Lugar
Avinyó. Biblioteca
Cómo llegar

Carrer del Passeig, 19
08279 Avinyó

Tel: 938 387 101
b.avinyo@diba.cat
Tipo de actividad
Exposición