Clubs de lectura

CLUB LLEGIR EL TEATRE

D'octubre 2025 a maig 2026 - tercer dilluns de mes de 18:30 a 20:00 h

A càrrec d'Elena Codó

Apassionats pel teatre, aquest projecte és un cicle de clubs de lectura sobre textos teatrals impulsat pel Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i el Teatre Nacional de Catalunya (TNC). Cada sessió de debat està dedicada a un text de la programació del TNC durant la temporada de tardor a primavera i una persona actua de dinamitzadora de l’activitat i condueix el diàleg que permet aprofundir en alguns dels aspectes més rellevants de les obres.

@elenacodogomez és llicenciada en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre de Barcelona. En teatre ha treballat com actriu de la mà de directors com Oriol Broggi, Marc Hervàs o Hadi Kurich. Encara que la seva trajectòria artística transcorre majoritàriament amb la seva companyia Maia Teatre i Enclaudeclown des de la que desenvolupa els seus projectes com a creadora, narradora i actriu.

El seu interès creixent en el camp de l’audiovisual s’inicia amb la participació en el laboratori d’actors de Joanfrank Charansonnet amb qui sorgeix una estreta col·laboració professional en rodatges com Doctrina (2015) Pàtria (2016), Terra de telers (2020) i El cas Àngelus, la fascinació de Dalí (2022, pendent d’estrena) en el que també col·labora com ajudant de direcció.

 

20 OCTUBRE - Boira / Lluïsa Cunillé

17 NOVEMBRE - Tarsius / Lara Díez Quintanilla

15 DESEMBRE - La Corona d’espines / Josep Maria de Sagarra

19 GENER - Maria Magdalena / Michael De Cock

17 FEBRER - La reina lloba / Pau Carrió

20 ABRIL - Èdip rei, Èdip a Colonos i Antígona / Sòfocles

18 MAIG - El firmament / Lucy Kirkwood

Per garantir la continuïtat al club s'ha d'assistir a més del 50 % de les sessions

Apunta't a la llista d'espera

Fecha de actualización: 26/09/2025