Club detalle
Clubs de lectura
D'octubre 2025 a maig 2026 - segon dissabte de mes de 10:30 a 12:00 h
A càrrec de Yaiza Berrocal Guevara
Amants de la lectura que voleu compartir els vostres comentaris amb altres lectors. La dinàmica d'aquest club consisteix en la lectura prèvia de la novel·la i a la trobada mensual, dinamitzada pel conductor, s’aprofundeix en els detalls del llibre. Les novel·les són en llengua catalana i castellana, i abarquen des d’autors locals, comarcals, nacionals, internacionals i de literatura moderna i contemporània.
Yaiza Berrocal Guevara (Llinars del Vallès, 1991) és guionista, dramaturga i escriptora. Com a guionista, signa el llargmetratge d’animació Papallones Negres —Premi Goya, Premi Gaudí i Premi Forqué a la Millor Pel·lícula d’Animació— dirigit pel tinerfeny David Baute. També ha treballat en ficció televisiva com a guionista de la sèrie Hospital Valle Norte, produïda per RTVE. El seu guió Estación de servicio va ser seleccionat en el programa Acció Curts de Dones Visuals vinculat al festival de cinema L'Alternativa.
Com a dramaturga, la seva obra La cadena del fred va rebre el Premi Nacional Calderón de la Barca 2020 i s’ha estrenat a la Sala Beckett, a Barcelona, el 2025, i en lectura dramatitzada al Centro Dramático Nacional, el 2022. És autora d’obres teatrals com Intenta viure sense mi (Sala Beckett 2025), Ni temeré les feres (Ajuda Carlota Soldevila del Teatre Lliure 2021) o Flesh Market (Torneig de Dramatúrgia de Temporada Alta 2022).
La seva novel·la Curling (H O Editores, 2022) serà publicada en anglès per MTO Press el 2025. Ha estat seleccionada en programes, beques i laboratoris com l’ETC Academy per a joves talents teatrals del Festival d’Avinyó; la Beca Montserrat Roig d’escriptura, la Beca de Residència d’Escriptura UNESCO a Eslovènia, o la beca de residència per a joves artistes de la Fundació Antonio Gala.
11 OCTUBRE - La llamada / Leila Guerriero
8 NOVEMBRE - Una història és una pedra llançada al riu / Mònica Batet
13 DESEMBRE - Deu de desembre / George Saunders
10 GENER - Adéu a l'Eddy Bellegueule / Édouard Louis
14 FEBRER - Jo, Tituba, la bruixa negra de Salem / Maryse Condé
14 MARÇ - Friday black / Nana Kwame Adjei-Brenyah
11 ABRIL - Plata quemada / Ricardo Piglia
9 MAIG - El meu any de repòs i relaxació / Otessa Moshfegh
Per garantir la continuïtat al club s'ha d'assistir a més del 50 % de les sessions
Fecha de actualización: 26/09/2025








