Club detalle
Clubs de lectura
Al llarg del proper curs us farem tres propostes de lectura de teatre i anirem a veure les obres a Barcelona, al Teatre Nacional de Catalunya.
Les sessions d'aquest Club no estan pensades només per posar en comú la lectura, com es fa tradicionalment, sinó que es parlarà de la posada en escena, dels actors i actrius, de la direcció de l’obra, així com també del text i del seu autor..., per tant serà un bon preparatori per comprendre l’obra en tots els seus aspectes. Les sessions les realitzarà en Joan Gallart, filòleg, dramaturg i director escènic, una persona vinculada al món del teatre, coneixedora de les obres que es llegiran i representaran.
La sessió d'aquest trimestre és l'obra La tercera fuga, de Victoria Szpunberg. Podeu consultar la fitxa del TNC a: https://www.tnc.cat/ca/la-tercera-fuga
- Inscripció, recollida del llibret i pagament de l’obra: A partir del 24 d'abril i fins el 6 de maig màxim.
- Comentem l’obra: Dimarts 20 de maig a les 18h.
- Sortida al Teatre Nacional de Catalunya: Divendres 23 de maig a les 17h.
Més informació al 937 679 502 - b.st.susanna@diba.cat
Fecha de actualización: 24/04/2025