Detall servei
Servicios
Clubes de lectura
En la Red de Bibliotecas Municipales compartimos historias. Los clubes de lectura son encuentros para todos los que disfrutan leyendo y desean compartir sus comentarios con otros lectores. Las bibliotecas ponen a disposición de los participantes del club los ejemplares del libro a comentar en unas sesiones que cuentan con un moderador y, a menudo, también con la presencia del autor del libro.
Te ofrecemos más de 700 clubes de lectura de todas las temáticas y géneros, ¡sólo tienes que elegir el tuyo!
En este enlace puedes consultar todos los clubes de lectura que se organizan en la Red de Bibliotecas Municipales.
Biblioteca Llefià-Xavier Soto
Club de Lectura de novel·la
Trobades guiades per una moderadora per compartir les experiències i les opinions que els ha provocat la lectura d’un mateix llibre l'últim dijous de cada mes a les 18.30 h.
Per a més informació adreceu-vos a la Biblioteca.
Club de Lectura Fàcil
Adreçat a persones amb diferents capacitats lectores que llegeixen llibres en format LF
El grup es troba setmanalment, els dilluns a les 17.30h, i està compost per unes 14 persones i una monitora voluntària.
Aquesta activitat està coorganitzada per la Xarxa de Biblioteques de Badalona (Ajuntament de Badalona), Òmnium Cultural al Barcelonès Nord i el CNL de Badalona i Sant Adrià.
Club secret de Lectura
Activitat trimestral adreçada a joves d’entre 10 i 14 anys, que els agradi llegir i també resoldre enigmes i misteris.
Cal inscriure's prèviament. És un club tancat de participants on les places són limitades.
Es realitzant tres sessions trimestrals: 1r trimestre, d'octubre a desembre (Nadal), 2n trimestre, de gener a març-abril (setmana santa), 3r trimestre, de abril a maig.








