APP

Aplicacions per smartphones i tablets relacionades
Amb espais naturals, recorreguts, senderes, jocs ambientals, etc.

Torna al prestatge  ►

RECURSOS WEB

EcoThunder

Vols saber amb precisió la distància d'una tempesta? S'apropa? S'allunya?, etc. o potser estàs a la muntanya i vols comprovar la distància usant el ressò, etc. doncs EchoThunder pot calcular amb precisió la distància d'una tempesta, calculant el temps entre el raig i el tro.

Maps 3D Lite

Una aplicació GPS para totes les activitats a l'aire lliure, perfecta per al ciclisme, el senderisme, l'esquí i el turisme. I també per practicar geocaching i per planificar, guardar i compartir rutes, representant muntanyes i valls no de forma plana, sinó de forma tridimensional, amb un altímetre de precisió.

MiTierra Maps

Iniciativa promoguda per la Fundació Félix Rodríguez de la Fuente destinada a reflectir la realitat del medi natural. MiTierra Maps recull informació rural geolocalizada, acompanyada de vídeos, fotografies i altres recursos 2.0 (comentaris, valoracions, xarxes socials, etc.)

MónNatura

Permet localitzar i obtenir informació a través de realitat augmentada de les rutes d'àrees naturals que pertanyen a CatalunyaCaixa.

El Montseny

Un llibre per a mòbil que presenta la muntanya del Montseny, parc natural des de 1978 i reserva de la biosfera per la UNESCO des de 1987.

► iOS

Naturaleza y medio ambiente de RTVE

Inclou multitud de podcasts d'aquest programa dedicat al món de la naturalesa, per poder ser escoltats gratuïtament des del teu mòbil.

Nature sounds to sleep

Una aplicació per relaxar-se i entrar en comunió amb el planeta. Inclou diferents sons relaxants extrets de la naturalesa.

Parc Agrari

Aplicació mòbil del Parc Agrari del Baix Llobregat. Permet comprar directament a pagès, visitar els camps on es conrea el que després mengem o assaborir els millors productes de la nostra horta de la mà dels millors restauradors locals. La primera aplicació mòbil per comprar directament a pagès al Km0 de Barcelona.

Ruralgia

Ruralgia és una aplicació pensada per localitzar més de 2.000 càmpings, cases rurals i hotels integrats en la naturalesa.

Talking George The Giraffe

Simpàtica aplicació que conversa amb tu amb una divertida veu, i reacciona al que dius o toques, mentre aprens idiomes i a estimar als animals.

TrashOut

TrashOut és un projecte ambiental per localitzar tots els abocadors il·legals. Ja s'han geolocalizado més de 1900 abocadors il·legals.

Wikiloc

Explora i comparteix les teves rutes en GPS per la naturalesa sobre un mapa, fins i tot incorporant les teves pròpies fotografies, localitzant-les per el seu posterior gaudi.

Parc a taula

Parc a taula és un programa de desenvolupament econòmic promogut per la Diputació de Barcelona que pretén destacar, mitjançant la gastronomia, la producció artesanal i la viticultura de proximitat i de qualitat, els valors naturals, culturals i paisatgístics dels nostres parcs.

Torna al prestatge  ►