Agenda dels parcs

Calendari, agendes i llistats d'activitats que les institucions posen a la disposició dels usuaris que volen mantenir-se informats dels propers esdeveniments.

Torna al prestatge  ►

RECURSOS WEB

Subscriu-te al butlletí digital i cada dijous rebràs totes les propostes del cap de setmana.

Organitzada per categories: actes, concerts, conferències, exposicions, etc.

Portal creat per la Diputació de Barcelona per acollir el programa dissenyat per realitzar activitats als Parcs de la Xarxa. Conté programa escolar, activitats, els Parcs, etc.

Exposicions, visites, cursos, etc. Permet la cerca per a avui, per a demà, per a dins d´una setmana o de trenta dies.

Ofereix diferents activitats relacionades amb el medi ambient per fer una ciutat més sostenible: visites a jardins, recorreguts, xerrades, etc.

Pàgina web que conté un fitxa d'aquests jardins en la qual s'inclou les dades pràctiques, història, descripció, horaris, preus, recorreguts, etc.

Situat a Blanes, a la Costa Brava, el Jardí Botànic Marimurtra és un dels jardins més bells de la riba Mediterrània.

Vols anar d’excursió amb els teus fills? Aquí hi trobaràs excursions a la natura per fer amb els teus fills ja sigui a peu o en bicicleta. Descobriràs els parcs i jardins més bonics de Catalunya i podràs conèixer nous indrets amb les sortides culturals guiades.

A les biblioteques trobaràs:

Torna al prestatge  ►