Qui és qui

No em surt el nom! Qui va dirigir aquesta obra? Aquesta veu em sona! Des d'aquí, t'ajudem a respondre moltes d'aquestes preguntes i a conèixer els artistes i professionals de les arts escèniques.

Torna al prestatge  ►

RECURSOS WEB

AELC - Autors

Directori d'autors en llengua catalana realitzat per l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana. Àmplia informació sobre autors de teatre actuals i passats com Josep Maria Folch i Torres o Joan Brossa.

Artes escénicas

Espai del portal ministerial España es cultura dedicat a les arts escèniques. Hi trobem informació detallada sobre artistes i creadors, espais culturals i obres.

Associació d'actors i directors professionals de Catalunya (AADPC)

Actualitat, formació, assessoria i cartellera. L'AADPC té com objectius principals aconseguir millores professionals per als seus associats, la formació, relacions amb institucions i qualsevol.

Asociación de Autores de Teatro

Cercador d'autors i obres actuals, activitats i premis. L'Associació d'Autors de Teatre té el propòsit de defensar la dignitat dels autors espanyols de teatre i potenciar la seva funció en l'àmbit de la pràctica escènica.

Cantantes de ópera

Recull d'enllaços a les webs dels principals cantants d'òpera realitzat per la revista Ópera Actual. També hi trobem informació sobre compositors, directors i teatres de tot el món.

Centro de documentación de música y danza

Índex de professionals de la dansa amb informació sobre disciplines i treballs realitzats. El Centre de Documentació de Música i Dansa pertany a l'Institut Nacional de les Arts Escèniques i la Música.

Cercador de professionals (APDC)

Directori de professionals de la dansa de l'Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya. Cerca per especialitats com ara ballarins, professors, crítics, coreògrafs...

Directori de professionals. APCC

Cercador de professionals de l'Associació de Professionals del Circ de Catalunya, entitat que té l'objectiu de promoure i difondre el circ en la vida cultural, social i econòmica del país. Estan representades les diferents branques professionals del circ català: artistes, tècnics, empresaris, representants, gerents, directors, dramaturgs, escenògrafs, coreògrafs, crítics i teòrics i docents.

Directori de socis de l'Asociación de Directores de Escena España. Socios

Agrupa la major part dels directors teatrals del país.

Findacabra

Directori de recursos sobre màgia que ens invita a fer la cerca mitjançant un mapa-mundi on trobem destacats els llocs relacionats amb la màgia per regions i països.

Internet Broadway Database

Base de dades en anglès de totes les obres, actors i directors des dels inicis del teatre de Nova York fins a l'actualitat. Cerca per actors, espais, obres, cançons i musicals.

MIREM. Mapa informatizado de recintos escénicos de España

Base de dades de recintes escènics d'Espanya dedicats a l'exhibició d'espectacles musicals, teatrals, coreogràfics, cinematogràfics i audiovisuals. Conté dades de l'equipament de les sales i l'edifici, equipament escènic, plànols de la sala i de l'interior del recinte i fotografies de la façana, de la sala i de l'escenari.

Operabase

Completa base de dades sobre òpera en català. Trobem informació sobre artistes, teatres, espectacles, actualitat i curiositats. Recurs tant per a professionals com per a amants d'aquest gènere.

SEI-ACAI Cercle de Barcelona

La SEI (Sociedad Española de Ilusionismo) és una associació sense ànim de lucre que té l'objectiu de fomentar les activitats relacionades amb la màgia.

A les biblioteques trobaràs:

Torna al prestatge  ►