#CiutatenVers

L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts es bolca en la celebració del Dia Mundial de la Poesia del 21 de març. #CiutatenVers és una campanya per promoure l'interès per la poesia i el seu valor social a la població.

En el mateix dia 21 s’organitzà l’acte central, que va consistir en la lectura de poemes en les diferents llengües que es parlen al municipi.

A més a més, els versos cobraran vida pels carrers de Sant Vicenç i diverses composicions es podran llegir també durant els dies previs i posteriors. Aquestes obres estaran exposades a les marquesines de les parades de bus i als edificis municipals i tindran un codi QR que enllaçarà amb un espai on es podrà escoltar el poema corresponent en la veu de rapsodes locals.

En el marc de la campanya, Alberto Cabello presenta el seu poemari Venir a morir aquí, el 22 de març a la Biblioteca Les Voltes, així com el tradicional recital de la Casa d’Andalusia de Versos andalusos, el 23 d’abril, com una de les activitats destacades de Sant Jordi. El Festival Internacional Horts de Poesia, que es farà al juliol dins el programa Estiu de Cultura, serà un altre dels actes estrella de la campanya.

Des del Dia Internacional de la Poesia i fins els dia de Sant Jordi, la biblioteca oferirà diverses activitats relacionades:

• “Pintem poemes”: activitat on s'il·lustraran poemes a la sala infantil
  • “Mural ciutat en vers”: Es seleccionaran poemes per col·locar al mural d'autors locals, de publicacions consultables a la biblioteca i els que integren la campanya “Ciutat en vers”.
  • "Poesia musicada": S'aprofitarà la poesia musical per a reproduir-la a l’hora del tancament de la biblioteca.
26/03/2018 18:00h