Consulta els títols més prestats a les biblioteques

La novel·la “Patria” del basc Fernando Aramburu, que retrata els anys més foscos d’ETA, continua sent la novel·la més prestada a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el segon trimestre de l'any. La segueix la novel·la negra “Todo esto te daré” de Dolores Redondo. I en tercer lloc se situa “Los pacientes del doctor García”, la quarta entrega dels Episodios de una guerra interminable d’Almudena Grandes.

R.J. Palacio continua dominant el podi de les novel·les juvenils més prestades amb la cinematogràfica “Wonder” i la seva continuació “Plutó: una història Wonder”. Entre aquests dos títols trobem l’angoixant thriller juvenil “El soterrani” de Natasha Preston.

Els còmics japonesos continuen sent els més sol·licitats. Encapçala la llista "20th Century Boys", de Naoki Urawasa, seguit de "Death Note", de Tsugumi Ohba,i "I am a hero", de Kengo Hanazawa.

Els títols més prestats en novel·la estrangera són, en primer lloc, ”The Girl on the Train” de Paula Hawkins, seguit d’“Origin” de Dan Brown i “4 3 2 1” de Paul Auster.

En poesia, en primer lloc trobem “Vent d’Aram” de Joan Vinyoli, a continuació “Un hivern fascinant” de Joan Margarit, i finalment “Histórias de un náufrago hipocondríaco” d’Emily Dickinson.

Pel que fa als audiovisuals, escala fins al capdavant de la llista el musical “La La Land”, seguida de la pel·lícula d’Álex de la Iglesia “El bar” i la primera temporada de la saga “Juego de tronos”.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem “Mic. Toca’t el melic” del Club Super 3, seguit del títol “El cor de la terra” de Txarango i “Ara i res” de Mishima.

18/07/2018 10:55h