Càpsules de cultura

Neix una nova activitat cultural per adults i joves.

Una càpsula de cultura és una nova manera de fer les activitats culturals, on vosaltres us convertiu en creadors de cultura, és a dir que passeu a ser usuaris actius de l’activitat sense necessitat de tenir cap coneixement previ.

Les càpsules estan dissenyades per tractar temes diferents en cada sessió, així cadascú pot escollir quina sessió li agrada més. Hi ha càpsules de literatura, de cuina, de música, de moviment, de veu... i de tots aquells temes culturals que se’ns acudeixin.

Com funciona una Càpsula de Cultura?

En cada càpsula descobrirem la matèria central de la càpsula. Ho farem a través d’un convidat expert en la matèria i vinculat a Sant Pol de Mar.

A continuació farem una activitat de creació i experimentació guiada pel tallerista i el convidat.

Posarem en comú les creacions de cadascun dels participants.

Recomanarem lectures relacionades amb el tema central de la càpsula.

Farem un comiat i un tancament.

Podeu veure un petit resum del funcionament de les càpsules, en aquest vídeo.

Quines càpsules hi ha?

• Càpsula de música
  • Càpsula de cos i moviment
  • Càpsula de teatre
  • Càpsula de poesia
  • Càpsula de plantes
  • ...

Qui condueix les càpsules?

La Marianna Trichini, tallerista i formadora. Formada en gestió emocional i tècniques de relaxació i visualització. Organitza tallers i cursos per nens i adults de temàtiques literàries i emocionals.

I quan començarà aquesta nova activitat?

El dissabte 16 de març es va presentar aquesta activitat a representants de les entitats que durant el 2018 han col·laborat amb la biblioteca. Està previst que la primera càpsula de cultura oberta a tothom, es pugui fer abans de l'estiu del 2019.

19/03/2019 17:13h