Fira de l’Avet d’Espinelves

A partir del cap de setmana de l'1 i 2 fins el dia 9 de desembre: 38a fira de l'avet d'Espinelves. Aquesta és una de les fires que dona el tret de sortida a la campanya de Nadal, on es pot comprar l’arbre de Nadal per començar a guarnir la casa.

És una fira es fa en un entorn privilegiat, com és el cor del Montseny i el poble d’Epinelves. S’hi poden adquirir els avets de varietats més comunes de la zona com són l’avet de Masjoan i l’avet roig. Aquests es venen amb pa de terra i, un cop passat el Nadal, es poden trasplantar.

A la fira també s’hi pot poden trobar parades amb les figures típiques del pessebre, parades d’artesania i d’alimentació de qualitat, a banda de diverses exposicions (escultures, ceràmica, tapissos, bonsais…).

També hi ha la trobada de Plaques de Cava, diversos espectacles i la mostra d’arts i oficis, durant la qual els visitants podran veure en directe com els artesans elaboren els seus productes i creen alguns objectes típics de la zona.

Vés al prestatge de turisme

26/11/2018 15:38h