Activitats

Altres Veus. L’univers digital i la construcció de la salut mental amb Jaume Bernabeus

Altres Veus és un cicle de conferències presencials i entrevistes virtuals impulsat des de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona per tractar temes d'actualitat amb experts amb reconeixement públic.

L’univers digital i la construcció de la salut mental. Què s’amaga darrere l'ús problemàtic dels entorns digitals? Els usos dels entorns digitals, i concretament els que tenen a veure amb els dispositius mòbils, estan esdevenint un dels maldecaps generals. En aquesta sessió es proposa una mirada als usos que fan els adolescents de les pantalles, les preocupacions de les persones adultes relacionades amb internet i les pautes que ens poden ajudar a detectar els diferents malestars que puguin sorgir en l’ús dels dispositius digitals i fer-ne l'acompanyament.

A càrrec de Jaume Bernabeus

Entrada lliure amb aforament limitat.

30/05/2024
Duració