Club lectura setembre 25
Actividades
Aquesta sessió del Club tindrà lloc a l'Hotel d'entitats Josep Bardolet (Pl. Nova, 11)
L'escriptora escocesa Dorothy E. Stevenson (parenta del creador d'aventures Robert Louis Stevenson) va publicar El llibre de la senyoreta Buncle el 1934 i és una d'aquelles novel·les que es llegeixen amb delit i amb un permanent somriure als llavis.
El llibre, però, es publica i té un èxit considerable i, al poble, tothom s'hi reconeix. La narració de les aventures d'aquell poblet anodí acabarà condicionant tant la vida dels seus habitants que molts acabaran fent realitat el que d'ells es narra al llibre de manera ficcionada. O la realitat supera sempre la ficció. Mentrestant la senyoreta Buncle viurà una autèntica odissea per a evitar ser detectada pels seus veïns i se'n dona compte que no cal inventar gaires històries, mirant al seu voltant n'hi ha ben bé prou.
Finalment, el llibre de la senyora Buncle acabarà canviant la vida de molta gent, a un ritme trepidant d'aventures domèstiques i amb una fina ironia i humor escocès que expliquen perquè al seu moment els llibres de Dorothy Stevenson van ser autèntics best-sellers amb una munió de seguidors que corria a la llibreria tan bon punt apareixia una novel·la nova.
Dinamitzat per Pasqual Bernat.
L'organitza: Biblioteques de Torelló.
Cómo llegar
Carrer Núria, 91
Apartat 31
08570 Torelló
Tel: 938 592 750b.torello@diba.cat








