Taller Connecta't "Xarxes socials professionals"

Xarxes socials professionals és una activitat pràctica orientada a conèixer i utilitzar les xarxes socials del món professional per tal de treballar la presència i visibilitat a la xarxa per optimitzar i millorar la nostra situació laboral, o fer més efectius els processos de recerca de feina.

A càrrec de: Fundació Pere Tarrés

Espai biblioteca: aula de l’Àrea general

Activitat gratuïta. Places limitades. Cal inscripció prèvia.

Cal assistir al taller amb el dispositiu personal (mòbil o tauleta digital) i correu electrònic actiu.

El taller s'emmarca dins el programa formatiu Connecta’t que ofereix tallers i petites càpsules formatives d’alfabetització digital i tràmits amb l'administracio electrònica des de les biblioteques públiques que et proporcionaran les habilitats per fer tràmits en línia des del teu dispositiu i aprèn a fer servir aplicacions i altres recursos, sempre amb seguretat i protecció a la xarxa.

Consulta més tallers i les biblioteques on els pots fer i .... Connecta’t!

17/11/2022
10.00 h