Conferència pel dia d'Anadalusia
Activitats

El proper divendres 20 de febrer de 2026 a les 19:00 h, a la Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA acollim una conferència dedicada a la figura d’Antonio de Ulloa, científic i un dels grans representants de la Il·lustració espanyola. En el marc de la commemoració del Dia d’Andalusia, el proper 28 de febrer, volem posar en relleu la trajectòria d’aquest científic andalús i les seves aportacions en àmbits com l’astronomia, la física o el coneixement del món natural, que van contribuir al desenvolupament de la ciència moderna.
La sessió anirà a càrrec de Carolina Gimbert Suriñach, doctora en Química per la UAB, que contextualitzarà la seva obra i el seu llegat des d’una mirada actual i divulgativa. L’acte comptarà també amb l’acompanyament musical de Joan Casado a la guitarra, que hi aportarà una dimensió artística.
Aquesta activitat és coorganitzada amb l’Associació Cultural Penya Flamenca de Manlleu i l’Associació de Veïns del Barri de l’Erm.
Una proposta per conèixer millor un personatge clau de la història de la ciència. Us hi esperem!
Com arribar
C/ del Pont, 16-18, 2a planta
08560 Manlleu
Tel: 938 511 486b.manlleu@diba.cat






