Activitats

Club de lectura amb David Nel·lo al voltant del seu últim llibre 'Variacions enigma'

Activitat emmarcada en el programa Lletres en viu

El tenor Eduard Gaston, una de les figures mes rellevants del l’opera internacional, veu com el seu món s’ensorra arran de les pertorbadores acusacions de dotze dones, que asseguren que van ser víctimes d’una conducta que "ratllava el que avui dia es considera assetjament sexual", segons el comunicat emes per una agencia de notícies nord-americana. Gaston, que ara te setanta-cinc anys, no ha fet cap declaració, pero els grans teatres d’opera dels Estats Units ja han anunciat que de moment cancel·laran els compromisos amb el tenor.

David Nel·lo s’inspira en les Variacions Enigma (1899), d’Edward Elgar, per compondre aquesta novel·la polifonica sobre l’abús de poder conscient o inconscient, els clarobscurs de la fama, la perillosa invisibilitat de les línies vermelles i, en definitiva, l’atroç complexitat de l’esser humà.

Sala de les Lletres, entrada lliure.

23/05/2024
18:30 h