Salut

VI Jornades de Vida Sana a la Biblioteca de Castelldefels

il·lustració: Sandra MeleroEl proper 15 de febrer s'inauguren les VI Jornades de Vida Sana a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, amb més de 40 activitats programades per a tots els públics.

Les jornades començaran amb una xerrada inaugural: "L'art de viure: l'art de l'autenticitat i del cultiu del món interior" a càrrec de Gaspar Hernàndez, escriptor, crític literari i periodista que actualment presenta i dirigeix el programa L'ofici de viure a Catalunya Ràdio i TV3.

En Gaspar ens parlarà de la responsabilitat de cadascú de nosaltres en quan els seus estats d'ànim, i resumirà altres eines que ha après a partir dels seus programes. Lloc: Espai Margarida Xirgu de la biblioteca.

Aquestes jornades es programen cada any amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el feng shui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

VI JORNADES DE VIDA SANA, del 15 de febrer al 24 de març de 2018

Més informació i inscripcions: Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado

Adreces electròniques: biblioteca@castelldefels.org | b.castelldefels@diba.cat

A les biblioteques trobaràs:

El Silenci / Gaspar Hernàndez - NOVEL·LA
La Terapeuta / Gaspar Hernàndez - NOVEL·LA

Contes per ser feliç  / Gaspar Hernàndez i Jordi Llavina

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

També et pot interessar: