Salut

Dia Mundial contra el Càncer de Mama

istock / AtnoYdur

Cada 19 d'octubre se celebra el Dia Mundial contra el Càncer de Mama com a recordatori del compromís de tota la societat en la lluita contra aquest tumor.

El càncer de mama s'inicia a les cèl·lules del pit en dones i, més rarament tot i que també en homes.

A escala mundial, el càncer de mama és el segon tipus de càncer més freqüent després del càncer de pulmó.

A Espanya es diagnostiquen al voltant de 32.825 nous càncers de mama a l'any (dades del càncer de mama a Espanya 2018) i s'estima que 1 de cada 8 dones tindrà càncer de mama al llarg de la seva vida.

A Biblioteca Virtual volem aportar el nostre granet de sorra en forma de recomanacions de lectura. Hem seleccionat alguns títols que poden ajudar a superar el diagnòstic, el tractament i la pròpia relació amb la malaltia.

Però igualment, la prevenció és la teva millor arma: fes esport, menja sa, no fumis, explora els teus pits i visita al teu ginecòleg.

A les biblioteques trobaràs:

Que no, que no me muero: y si me muero no es el fin del mundo / María Hernández Martí + Javi de Castro

La Historia de mis tetas / Jennifer Hayden
Bebiendo limonada  / Yolanda Ferrer Polo

Mamá se va a la guerra / AIrene Aparici Martín; Ilustradora: Mónica Carretero
 CONTE INFANTIL

Hola, cáncer: consejos y buenos hábitos contra la enfermedad / Mario Suárez; ilustrado por: La Fábrica de Pepinos de Boa Mistura
Una Flor de recanvi per a la mare / Rebeka Elizegi
CONTE INFANTIL

Un Momento extraordinario: un relato luminoso de amor a la vida / Nina Riggs; traducción de Fernando Borrajo Castanedo
Alícia en un món real  / idea i guió: Isabel Franc; adaptació gràfica: Susanna Martín
CÒMIC ADULTS