Salut

11es Jornades de Vida Sana a la Biblioteca de Castelldefels

cartell 11es Jornades de Vida SanaEl 21 de febrer arrenquen les 11es Jornades de Vida Sana a la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, amb més de quaranta activitats programades per a tots els públics.

Aquestes jornades es programen cada any amb l’objectiu de donar a conèixer el fons especial de la biblioteca de Vida Sana, on es poden trobar documents divulgatius sobre hàbits i pràctiques que ajuden a mantenir una vida física i emocional saludable i equilibrada a nivell personal. S’hi poden trobar temàtiques com el feng shui, l’herboristeria, l’aromateràpia, la cosmètica, la medicina natural, la nutrició, els hàbits alimentaris, el ioga, etc. Les jornades es porten a terme gràcies als col·laboradors, que enguany han volgut tornar a participar en les jornades donant a conèixer les seves especialitats i també comptem amb la col·laboració de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Castelldefels.

Mira tot el que hem preparat (activitats amb inscripció prèvia):

Dr. David Bueno  Més informació i inscripcions: Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado | FORMULARI D'INSCRIPCIONS
Adreces electròniques: biblioteca@castelldefels.org | b.castelldefels@diba.cat

Dimarts 21 de febrer tindrà lloc la xerrada inaugural: "Podem autoeducar-nos? La importància de persistir",
a càrrec de David Bueno, doctor en biologia i investigador de genètica biomèdica i evolutiva i director de la càtedra de Neuroeducació de la Universitat de Barcelona.

Lloc: Espai Margarida Xirgu de la biblioteca. T'hi esperem!

El cervell humà és un òrgan prodigiós, capaç d'adquirir nous coneixements tota la vida. Tanmateix, sovint ens trobem en situacions que ens fan creure que hem arribat al nostre límit. I llavors, les resistim. En aquesta xerrada parlarem de la importància de persistir, no (només) de resistir, i de les implicacions molt positives que té per al funcionament del cervell i, per tant, en la nostra vida.

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

Vés al prestatge: