Anuari de Biblioteques, Llibres i Lectura, de 2020 (6a edició)

Estat de la qüestió i balanç d’actuacions de les biblioteques, el llibre i la lectura a Catalunya durant el bienni 2018 i 2019.

Com en números anteriors, a l'anuari s’aniran publicant els treballs per parts i de manera periòdica i regular fins concloure el volum. S’inicia la publicació amb la introducció dels editors, Maite Comalat i Lluis Agustí, i l’article de Joan Portell  Rifà titulat Panorama del llibre infantil i juvenil a Catalunya (2018-2019): Després de Bolonya...la vida continua.

A més, en aquest número es produeixen dues novetats:

• Un lleuger canvi de nom: d' Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura  passar a dir-se Anuari de Biblioteques, Llibres i Lectura.
  • I un canvi de repositori digital d’emmagatzematge: del RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert) al RCUB (Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona)

25/05/2020