Vuitena edició del concurs Puja al tren!

Avui 11 de desembre de 2023 comença la vuitena edició del concurs de promoció lectora Puja al tren! Si fas 4t, 5è o 6è de Primària i, a més a més t’agrada llegir, és molt fàcil. Primer, només cal que triïs la lectura que més t’agradi. A continuació, l’agafes en préstec a qualsevol de les biblioteques municipals de Vilanova i la Geltrú i… a gaudir de la lectura! Un cop llegits un mínim de tres llibres d’entre tots els que et proposem i, després haver respost correctament les preguntes que et formularem a la biblioteca, ja prens part en el sorteig d’un premi literari. Tots els concursants rebran a més a més un diploma viatger.

El concurs comença avui 11 de desembre i finalitzarà el 27 d’abril de 2024. Cada participant rebrà un mapa literari que l’acompanyarà al llarg de tot el període esmentat i en què trobarà sis línies de tren: AventuresClàssicsExperiènciesHumorMisteri La cua del tren. Cadascuna d’aquestes sis línies té diferents parades, cadascuna de les quals per la seva part, proposa un llibre diferent.

Enguany, i en relació amb les edicions anteriors, hi hem incorporat algunes novetats. Per una banda, hem afegit una sisena línia que hem anomenat La cua del tren. Aquí hi podreu trobar llibres de coneixements, poesia i novetats que, per la seva gran qualitat, hem volgut encabir en aquest projecte. Per una altra banda, la línia de Terror ha passat a dir-se de Misteri i ofereix una varietat més àmplia de lectures.

Línia de les Aventures

Línia del Misteri

Línia de l’Humor

Línia de les Experiències

Línia dels Clàssics

La cua del tren

Animeu-vos a participar en el Concurs Puja al tren! Us ho passareu molt bé i, a més a més, podeu guanyar un premi.

13/12/2023