Projecte Labdoo

La Biblioteca Cal Gallifa s’afegeix a la campanya de reciclatge de Labdoo, la plataforma sense ànim de lucre que opera a tot el món per proveir de dispositius electrònics a escoles d’arreu del món.

Labdoo.org és una plataforma col·laborativa sense ànim de lucre, creada per catalans, que permet fer arribar portàtils i tauletes carregades amb aplicacions educatives a escoles d’arreu del món sense cap cost econòmic i sense generar emissions de CO2 addicionals pel planeta.

Labdoo ha estat reconegut per la UNESCO com una organització que “ajuda a promocionar els principis, els valors i les pràctiques del desenvolupament sostenible en tots els aspectes de l’educació i l’aprenentatge”.

La biblioteca és un punt de recollida on podràs deixar el teu portàtil o tauleta que ja no utilitzis amb les següents condicions:

• El dispositiu ha de funcionar, que arrenqui.
  • Ha de tenir un mínim d’1 Gb de RAM.
  • No oblidis el carregador. L’estat de la bateria no importa.
  • Si vols rebre informació i destí del portàtil o tablet, enganxa-hi una etiqueta amb el teu correu electrònic.
Més informació:

24/05/2022