Inscripcions als clubs de la biblioteca

El mes de setembre engega de nou la programació anual de la biblioteca i els diferents clubs de lectura, tant per adults com per infants, arrenquen motors. A partir de dimecres 6 de setembre totes aquelles persones interessades ja podran inscriure-s’hi.

Les inscripcions es podran fer via telefònica (937 789 665), per whatsapp (608 91 79 20), per correu electrònic (b.piera@diba.cat) o de forma presencial a la Biblioteca (de dilluns a dissabte en el seu horari habitual). Recordeu que les places són limitades.

Aquest nou curs seguirà comptant amb els habituals clubs infantils, com són el Llegim! (adreçat a infants de 2n i 3r) i l’Aventurer (per a infants de 4t a 6è). El club familiar Primeres passes, adreçat a famílies amb infants de P2 a 1r, obrirà inscripcions noves per a cada sessió per tal que hi pugui haver rotació entre els i les participants. Des de la biblioteca s’anirà informant al llarg del curs cada nova sessió. Respecte la continuïtat del Club Manga, resta pendent de confirmació.

Pel que fa al públic adult es mantindran el Club de Novel·la, el de Cinema i literatura i el de Llegir el teatre.

Per a més informació podeu contactar amb la biblioteca. D’altra banda, trobareu tota la informació relativa al calendari i programació dels clubs a la web de la biblioteca.

13/07/2023