Projecte d'ampliació de la biblioteca

Autor: Coll-Leclerc

El maig de 2021, l'Ajuntament d’Olesa va presentar a la ciutadania el projecte guanyador del concurs d'idees per a l'ampliació de la biblioteca.

Els arquitectes  Coll-Leclerc ens són els directors. Podeu veure la seva proposta al següent enllaç:

- projecte biblioteca Santa Oliva

La biblioteca Santa Oliva ha quedat petita per les dimensions que hauria de tenir l’equipament d’un municipi de més de 23.000 habitants. Per aquesta raó el 2017 l’Ajuntament va iniciar un calendari de reunions amb la Diputació per afrontar el projecte. Es va elaborar un Pla de Funcionalitats a partir de les propostes plantejades pels propis responsables de la biblioteca, així com també per part d’usuaris, amb vistes a planificar com ha de ser i com s’ha d’afrontar l’ampliació.

A mitjans de 2019 l’Ajuntament d’Olesa va convocar un concurs d’idees, del qual en van resultar cinc avantprojectes molt engrescadors. Finalment, un equip d'experts de les diferents administracions van escollir el projecte presentat per l'equip de Jaime Coll i Judith Leclerc com a guanyador del concurs.

A desembre de 2022, el procés administratiu segueix endavant i esperem poder tenir novetats ben aviat!

12/05/2021