Les bibliotequesVO apostem per la virtualitat

Les Biblioteques del Vallès Oriental hem programat un seguit d’activitats virtuals per aquest tercer quadrimestre del 2020, activitats pensades per a tot tipus de públic i per a totes les edats.

Setmana de l’Aigua. Del 23 al 28 d’agost. Cada dia un contingut que vincula la comarca amb l’aigua i el 28 d’agost a les dotze del migdia, el conte “El Senyor Riu” amb Blai Senabre. En directe a través del compte d’Instagram de bibliotequesvo

De Paraula. Durant el mes de setembre. Trobada virtual entre la Llibreria La Gralla i Marina Martori que presentarà Un casa lluny del mar. A través del compte d’Instagram de bibliotequesxbm.

Bibliolabs. D’octubre a novembre. 6 tallers virtuals per a públic familiar i adults centrats en 3 blocs temàtics (escriptura/programació de videojocs/dibuix i animació).

#AnyRodari. 23 d’octubre. Programació d’un conte interactiu en directe per commemorar el centenari del naixement de Gianni Rodari.

Som territori, som proximitat, som bibliotequesVO!

24/07/2020