Sales 24 hores a les biblioteques Clara Campoamor i Teresa Pàmies

Amb l’obertura d’aquests espais posem a la vostra disposició unes sales d’estudi per quan el servei bibliotecari estigui tancat. Mentre les biblioteques estiguin obertes les sales faran les seves funcions habituals com a espais polivalents de l’equipament.

Aquestes sales disposen de connexió wi-fi i endolls per als dispositius portàtils. La sala d’estudi de Clara Campoamor té una capacitat per a 36 persones; i la de Teresa Pàmies per a 32.

COM ACCEDIR

Per accedir a les sales, heu de tenir instal·lada l’aplicació mòbil M7 Citizen Security (disponible per a Android i Apple) al vostre dispositiu personal i generar-vos un perfil d’usuari. Abans de poder entrar a les sales d’estudi heu de validar-vos en els taulells informatius de qualsevol de les cinc biblioteques de Cornellà. Fet això, podreu accedir a les aules d’estudi mitjançant un codi QR d’un sol ús generat per aquesta aplicació, cada cop expira el codi, l’aplicació genera un de nou.

COM CONNECTAR-SE A LA WI-FI

Si teniu carnet de la biblioteca

Seleccioneu al vostre dispositiu la xarxa “Biblioteca” i connecteu-vos-hi.

Valideu-vos des del vostre navegador: introduïu el número de carnet d’usuari de la biblioteca que apareix al costat del codi de barres (o bé el número del vostre carnet d’identitat) i el PIN d’accés als serveis en línia de la biblioteca.

Si necessiteu generar un nou PIN, podeu seguir les instruccions d’aquest enllaç: https://aladi.diba.cat/screens*cat/ajuda/ajuda_canviarpin_cat.html

Si no teniu carnet de la biblioteca

Seleccioneu al vostre dispositiu la xarxa “Guest Biblioteca” i connecteu-vos-hi.

Valideu-vos des del vostre navegador amb les dades personals que us demanen.

En aquest cas, l’accés és temporal i el registre serà vàlid per 24 hores. Passat aquest temps, cal tornar a repetir tota l’operació de registre.

15/05/2024