Col·laborem amb el @Club_19.20

Des de el municipi de Sant Pol de Mar i a través de les xarxes socials, principalment Instagram, s'ha llençat el projecte @Club_19.20, un perfil que pretén difondre informació esportiva del municipi però que no vol deixar perdre la oportunitat de relacionar el món de l’esport amb la literatura i que compte amb la participació de la Biblioteca Municipal de Can Coromines de Sant Pol de Mar.

En el futur es crearan diversos itineraris lectors que a partir d’un llibre de temàtica esportiva estrictament, farien un recorregut per altres llibres que podrien ser d’interès pel lector. Així es vol atreure possibles lectors que estan més interessats en el món de l’esport que en el de la literatura.

Alguns dels materials ja recollits i pertanyents a la Biblioteca Municipal de Sant Pol ens han permès realitzar una guia de lectura amb obres infantils agrupades en quatre temàtiques esportives (bàsquet, futbol, esports nàutics i multiesport) i un contingut publicat a Gènius ja que en aquesta ocasió tota la temàtica ha estat infantil.

Ambdos continguts porten per nom : L'esport de la lectura.

Pots accedir-hi aquí:

Més informació: