B Tavel. Saló de Turisme de Catalunya

Del 24 al 26 de març se celebra el B Travel, fira professional del sector turístic. Es tracta d'un punt de trobada imprescindible per als amants dels viatges, que hi troben una gran varietat de propostes.

El Saló Internacional del Turisme de Catalunya, actualment B-Travel, s'ha consolidat com la fira turística més important d'Espanya dirigida al consumidor final. Se celebra al recinte de Montjuïc de la Fira de Barcelona, i en cada edició arriba a convocar fins a dos-cents expositors que representen més de mil empreses.
És un esdeveniment que implica empreses de tots els sectors del turisme i abraça destinacions turístiques, agències de viatges i cadenes hoteleres, cosa que el converteix una cita de referència per als viatgers i els professionals del sector.

S'organitza en cinc àmbits temàtics: B-Happy (viatges de benestar), B-Special (vivències exclusives), B-Culture (viatges culturals), B-Adventure (per a amants de la natura, l'esport i l'aventura) i B -Delicious (experiències gastronòmiques).

21/03/2023