Espais naturals

Parc del Montnegre i el Corredor

Mentre esperem recuperar la "normalitat" de mica en mica, aquest mes et proposem descobrir el Parc del Montnegre i el Corredor.

Boscos vora el mar. La Diputació de Barcelona i 13 ajuntaments gestionen les 15.010 ha. de superfície protegida.

Tota la informació al web del Parc i al seu facebook.

Sabies que...

La biblioteca Pompeu Fabra de Mataró acull l'exposició del concurs de fotografies que cada any convoca el Parc del Montnegre i el Corredor. Es pot visitar fins al 30 de setembre de 2021.

Vols descobrir noves rutes?

Itineraris senyalitzat - Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
Itineraris senyalitzats

I recorda! Parcs naturals sí, però amb civisme.

A les biblioteques trobaràs:

Montnegre Corredor: 20 excursions per a totes les edats / Jordi Roura i Ramon Noguera
Guia turística
Montnegre 100% bosc /  Descobrir Catalunya, núm. 265 (març 2020)
Revista
Parc del Montnegre i el Corredor/ itineraris a peu: Josep Ramon; itineraris en BTT: Editorial Alpina
Mapa i guia excursionista
El Dolmen de Vallgorguina / Jordi Mas i Font
Novel·la juvenil
La Xara i el Pau i la guerra dels banyarriquers: el Parc del Montnegre i el Corredor / text: Gonçal Luna; il·lustracions: Susanna Campillo
Conte infantil

Més cerques al catàleg Aladí: