Espais naturals

6è Dia de les Papallones

istock - A_and_D

Arriba la 6a edició del Dia de les Papallones, una iniciativa que ajuda a difondre més el món de les papallones i les diferents institucions de Catalunya que treballen entorn d'aquests animalons.

Podràs gaudir de diferents activitats i itineraris per observar papallones a tot Catalunya. L’activitat estrella consistirà en un itinerari guiat per un dels col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Butterfly Monitoring Scheme a Catalunya (CBMS).

Consulta tot el programa d'activitats aquí, o bé, a la pàgina web del Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Documents adjunts:

A les biblioteques trobaràs:

Papallones diürnes de Catalunya que cal conèixer  / Toni Llobet, Constantí Stefanescu
Mariposas / por Ivo Novák; ilustrado por Franisek Severa

Papallones  / Marià Pou Nadal
Mariposas en libertad  / Juan Ramón Córdoba León; José Manuel Sesma Moranas, GAbino Martín Toral

Descobreix les papallones  / Alejandro Algarra, Daniel Howarth  - INFANTIL

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: