Espais naturals

6è Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina

© Xarxa de Parcs NaturalsSi t'agrada la fotografia i la natura, aquest és el teu concurs!

Ja pots presentar les teves imatges a la 6a edició del Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina. Hi ha tres categories: flora i/o fauna, patrimoni i paisatge.

Aquest concurs fotogràfic s'adreça a tots els públics i els participants poden enviar fins a un màxim de quatre fotografies inèdites a l'adreça de correu p.smarina.cd@diba.cat abans de les 23:55 h del divendres 31 de maig del 2019. Per a més informació consulta les bases i premis (PDF).

Periòdicament , les imatges s'incorporaran a la pàgina web del Parc de la Serralada de Marina i a la pàgina del Facebook del Parc.

El lliurament de premis es farà el dijous 20 de juny a les 19 h a la sala Polivalent de la Biblioteca Elisenda de Montcada. Aquell mateix dia s'inaugurarà l'exposició de les imatges guanyadores acompanyades d'una selecció de les fotografies més rellevants que hagin participat en el certamen 2019.

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i del Parc de la Serralada de Marina.

A les biblioteques trobaràs:

Sabies que...
La Biblioteca Esquerra de l'Eixample-Agustí Centelles de Barcelona té un fons documental especialitzat en fotografia.
Si necessites algun document pots demanar que te'l portin a la teva biblioteca. [+ informació]

Més cerques al catàleg Aladí:

Selecció de webs:

Vés al prestatge: