Espais naturals

18a Fira del LLibre de Muntanya

cartell Fira de la Muntanya 2019

La Fira del Llibre de Muntanya arriba enguany a la majoria d'edat i es portarà a terme el cap de setmana del 8, 9 i 10 de novembre al Recinte Firal El Sucre de Vic. La Fira és un compendi sobre el muntanyisme en què editorials, llibreries i centres excursionistes especialitzats prenen protagonisme oferint les millors publicacions relacionades amb el món de la muntanya i la natura en tot els seus aspectes.

És un dels eixos més importants de la Fira de la Muntanya de Vic que ofereix al llarg dels tres dies diverses conferències, taules rodones i presentacions de llibres, a banda d'una vintena d'estands.

La Xarxa de Biblioteques Municipals hi participa amb el Bibliobús Puigdon, que dóna servei a 12 municipis del Lluçanès, el Vallès Oriental, Osona i, Viladrau (municipi fora de la demarcació de Barcelona, gràcies a la col·laboració amb la Diputació de Girona).

La Xarxa de Parcs Naturals també hi serà present mitjançant un estand en què es podran consultar publicacions, fullets i tríptics per conèixer què és i quins serveix ofereix la Xarxa de Parcs Naturals; l'app "Parcs Naturals", que recull tota la informació d'onze espais naturals protegits de la XPN i també es podrà visitar l'Exposició itinerant "Espai Natural de les Guilleries-Savassona".

En aquest enllaç pots descarregar-te el tríptic de la mostra (pdf).

Trobaràs tota la informació al web de la Fira de la Muntanya.

Descobreix el bibliobús Puigdon

Heu vist mai una Biblioteca amb rodes ? Quants llibres hi poden cabre en un autobús?

Visita del Bibliobús Puigdon a la Fira del Llibre de Muntanya!!!

És un dels deu bibliobusos de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Dissabte 9 de novembre , de 10 a 14 h  (Pati exterior Recinte firal El Sucre)

Més cerques al catàleg Aladí:

També et pot interessar:

Vés al prestatge: