Paraules al carrer

«Paraules al carrer» és el projecte sobre poesia adreçat a cicle mitjà de les escoles de l’Anoia pel curs 2018-2019. La proposta neix del grup de treball Anoiets, sales infantis de les biblioteques de l’Anoia, i el Centre de Recursos Pedagògics per tal de commemorar l’Any Brossa (2019) amb una activitat poètica.

Es tracta d’una proposta engrescadora per a treballar la poesia, a partir de diferents tallers on l’infant crearà i experimentarà la poesia i el seu sentiment. Les paraules, les imatges, les lletres i els objectes cobren vida a través de la percepció dels infants. Cada biblioteca adaptarà els tallers que composen el projecte a les seves necessitats particulars. L’activitat compta amb un taller sobre l’abecedari, un altre de poesia visual, cal·ligrames, poemes xiuxiuejats, poesia arquitectònica, trencaclosques de poemes i creació de poesies a partir de les paraules de poemes ja existents.

Pel que fa al Centre de Recursos Pedagògics proposarà als infants  sortir al carrer i realitzar diferents accions poètiques, des de repartir poemes als espais municipals concrets a lectures poètiques en veu alta.

29/10/2018 15:40h
Promedio (0 Votos)