Activities

Club de lectura juvenil

Comentem "Lluna de migdia” de Muriel Villanueva amb l'Ester Umbert. Un novel·la sobre l'amistat i l'acceptació.

Els pares de la Luar han marxat a Nova York durant les vacances de Setmana Santa i l'han deixat a càrrec del pis, la germana petita, el gos i un tiet que es pensa que qui es cuida de tot és ell. S'hi suma que té un turmell lesionat... i allò seu. Sembla que seran uns dies complicats.

Al Marc, tot això ni li va ni li ve, perquè la Luar i ell ja no són millors amics. Ja fa anys que no es parlen, i no cal que tothom els intenti reconciliar..., encara que ell sí que voldria que la Luar el tornés a mirar com abans.

  • Per a infants de 12 a 15 anys. 
  • Per assistir-hi cal haver-se inscrit prèviament o tenir un llibre dels tastets oferts a principi de mes a la biblioteca.
  • Més informació 
Date
25/11/2026
Time
17:30 h
Duration
1 h
Type of public
Children
Place
Santa Perpètua de Mogoda. Biblioteca Josep Jardí
Directions

Passatge de Mas Granollacs

08130 Santa Perpètua de Mogoda

Tel: 935606222
b.st.perpetua@diba.cat
Activity type
Book club