Educació ambiental

Cursos, jornades, activitats per desenvolupar en els espais naturals, dirigits principalment a escolars.

Torna al prestatge  ►

RECURSOS WEB

Guia d'equipaments d'educació ambiental i ús públic de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona

Publicació adreçada fals escolars i a entitats educatives o de lleure. Recull la totalitat dels equipaments d'educació ambiental d'ús públic de la Xarxa de Parcs Naturals (prop de 150): escoles de natura, museus, centres d'informació, allotjaments rurals, albergs, passejades guiades, rutes de descoberta, audiovisuals, centres de documentació, àrees d'esplai, etc., així com altres serveis i programes d'educació ambiental adreçats al públic escolar: Coneguem els nostres parcs, Viu el parc, subvencions a les escoles per estades als parcs o el programa del Montseny a l'escola.

Programa escolar "Coneguem els nostres parcs"

Pàgina web de la Diputació de Barcelona. Es recull aquest programa d'educació ambiental destinat a promoure el coneixement dels espais naturals entre els docents i els escolars de la província de Barcelona. Conté introducció, estructura de l'activitat, objectius, treball a l'escola, etc.

Del mar als cims

Programa d'educació ambiental promogut per la Diputació de Girona.

Centre de Formació del Laberint

Pàgina web d'un centre de formació de l'Ajuntament de Barcelona, especialitzat en jardineria i paisatgisme que ofereixen cursos sobre espais verds i el paisatge. Conté un llistat de cursos per a afeccionats i un altre per a tècnics especialitzats.

Educació ambiental. Delta del Llobregat

Activitats d'educació ambiental desenvolupades pel Consorci del Delta del Llobregat.

Escola de natura de l'Espai Natural Sant Miquel del Fai

S'ofereixen activitats formatives pels escolars per apreciar el mitjà natural i les possibilitats que ofereix.

Programa d'activitats educatives de l'associació d'educació ambiental Biosfera

Es recullen les activitats educatives que ofereixen, tallers, sortides, colònies, etc.

Tallers ambientals de la Diputació de Girona

És un programa d'educació ambiental promogut per la Diputació de Girona que tracta dels principals temes que tenen transcendència en la qualitat del medi ambient i promouen l'extensió del desenvolupament sostenible. Conté: "Presentació", "A qui s'adrecen?", "Finalitat" i "Llista d'activitats".

El Montseny a l'Escola

Programa d'educació ambiental que pretén apropar el Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny a la població local. S'adreça a les escoles d'educació primària dels municipis que integren l'espai protegit.

El Joc de La Xara i el Pau

Jocs que divulguen les singularitats de cada parc explicades de la mà de la Xara i en Pau, dos amics que viuen diverses aventures de caràcter màgic als parcs.

A les biblioteques trobaràs:

Torna al prestatge  ►