Activitats

Exposició Petjades en el cor

Del 08.07.2024 al 27.07.2024

Dilluns, dimecres i dijous de 15.30 a 20 h. Dimarts, dimecres i divendres de 9.30 a 14 h i de 15.30 a 20 h. Dissabtes de 9:30 a 13.30 h

Exposició de fotografíes

El taller de fotografia de Jaume Terrades i del grup del Parc, som un conjunt de jubilats aficionats a les fotos que aprenem a millorar-les. La nostra professora voluntària Montserrat Teixidó, fa possible que en aquest espai de lleure, transformem mitjançant les nostres fotografies habilitats cognitives, desenvolupant la creació artística i al coneixement de les noves tecnologies.

La diversitat de programes informàtics que estudiem : CIBERLINK,  GIMP, FASTSTONE, PHOTOSHOP I CAPTURE són terapèutics. Ens ajuden a modificar els esquemes mentals de la memòria per conservar agilitat mental i a la vegada, potenciar la creació artística.

Les nostres fotografies son creatives. El nostre objectiu es capturar el moment en una imatge instantània que no vol deixar a ningú indiferent. El nostre llenguatge visual està representat en totes i cada una de les fotografies que són les nostres petjades en el cor, Expressem idees i sentiments plens de llum i color.

Les fotografies les acompanyem amb els treballs de fi de curs. Els diferents muntatges de vídeos amb el programa CIBERLINK que dóna vida a un conjunt d’imatges en moviment, efectes, música i so.

Les classes de fotografia han facilitat la convivència entre tots nosaltres i han fet possible vincles d’amistat, que compartim fora del taller de fotografia. Al llarg del curs es programen excursions, sortides i berenars en els que ens retrobem tots els grups de fotografia.

Organitza: AVV Santes Escorxador - Biblioteques de Mataró – Ajuntament de Mataró

01/07/2024 - 27/07/2024
Tipus de públic
Adults