Exposició fotogràfica

Del 2 al 31 de maig de 2024

Black & light, de Txus Garcia. Selecció de fotografies que ha anat fent des que va descobrir el plaer de sumar dues de les seves grans aficions: música i fotografia. També veureu una mostra d’imatges d’arts escèniques.

No hi ha cap més disciplina fotogràfica que uneixi, d’aquesta manera única, la riquesa cromàtica i la llum amb l’ésser humà despullat de qualsevol formalisme, absolutament entregat a comunicar-se i connectar amb el públic per mitjà de l’expressió artística.

Sobre l´escenari, sense ser-ne conscients, els artistes mostren el seu “jo” més profund i primitiu. Perquè tot i que moltes vegades puguem creure que el que veiem sobre les taules és ficció, la mirada del fotògraf diu que la farsa és a fora l’escenari i sota els focus no hi ha res més autèntic.

Horari de biblioteca.

Organitza: Ajuntament de Manresa i Biblioteca Ateneu Les Bases