Laboratori de lectura. L'armari de l'Olívia

El laboratori de lectura és una experiència literària en la qual es convida els infants i les seves famílies a crear i experimentar al voltant de la lectura i el plaer de llegir i que permet acostar-se als llibres des de punts de vista diferents.

L'Armari de l'Olívia
Heu fet mai de dissenyadors de moda? Un dels personatges més famosos dels darrers temps reclama la nostra creativitat. Ho tenim tot a punt. Us atreviu a vestir l’Olívia?. A càrrec del personal de la biblioteca. Per a famílies amb infants de 4 a 9 anys.

A càrrec del personal de la biblioteca. Data d’inscripció: a partir del 26 d’abril del 2024 a les 15 h.  per telèfon, per correu electrònic o presencialment a la biblioteca: 937 582 483 | b.mataro.p@diba.cat

10/05/2024
Tipus de públic