Activitats

Obrint camins

Activitat emmarcada en la celebració del Dia Internacional de les Dones.

Obrint camins es una tertúlia, moderada per Eva Rosas, en la que diferents professionals exposaran i compartiran les seves experiències i punts de vista entorn a la seva situació com a dones amb responsabilitat en els seus àmbits.

Es tractarà d’una conversa planera i constructiva amb l’objectiu de visibilitzar les situacions i conflictes derivats d’una cultura i tradició masclista. També parlaran sobre les fites aconseguides i els passos que encara cal donar.

El diàleg permetrà identificar actituds i situacions que com a societat tenim normalitzades però no tenen cap base ni social, ni econòmica, ni cultural per continuar mantenint-se.

 

Participen:

Clara Molins: Periodista, subdirectora del programa Via Lliure de Rac1

Vanesa Ribas: Gestora cultural a la Sala Els Pagesos

Neus Agell: Doctora en Biologia; Llicenciada en Química.  Catedràtica de Biologia Cel·lular i vici degana de recerca a la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona

 

Activitat de lliure accés, a la Sala Joana Raspall.

 

 

Data
05/03/2025
Hora
19:00h
Duració
1h 30 min
Tipus de públic
Adults
Lloc
Sant Feliu de Llobregat. Biblioteca Montserrat Roig
Com arribar

C/Verge de Montserrat, 1-3

08980 Sant Feliu de Llobregat

 

 

Tel: 936 850 186
b.st.feliull.mr@diba.cat
Tipus d'activitat
Tertúlia