Xerrem, grup de conversa en català. Trobada

​​​El català no és la teva llengua habitual? Vols millorar-lo? Llança't a parlar el català! Si tens uns coneixements bàsics de la llengua i el vols practicar de forma natural i distesa, vine cada setmana a "xerrar" a la biblioteca amb altres persones que estan en la teva situació i amb l'ajuda d'un voluntari de la CAL (Coordinadora d'Associacions per la Llengua catalana). Cal inscripció via email: xerremvaporbadia@gmail.com​​​​​​​​​​​​​​

Grup de conversa en català per a adults que no han estat mai o que han tingut poc contacte amb la llengua catalana i que presenten dificultats de comprensió o d'expressió.

El "xerrem junts" és una eina de treball que organitza espais de trobada, gràcies als quals persones que no han estat mai en contacte amb la llengua catalana, o que hi han estat però presenten dificultats de comprensió o d'expressió en aquesta llengua, entren en contacte amb persones voluntàries catalanoparlants formades per la CAL. Els voluntaris destinen una part del seu temps lliure a ajudar les primeres en el seu camí d'assumpció del català com a llengua pròpia. El mitjà que s'utilitza és la pràctica de la conversa, punt des d'on arrenca l'aprenentatge de qualsevol llengua. Cal inscripció prèvia al taulell de la 1a planta de la biblioteca.

04/10/2023 - 26/06/2024
Periodicitat: Setmanal