Activitats

Taller d'escriptura paranoico-crítica

Aquest any 2024 es commemoren els 100 anys d'aquest moviment revolucionari i per aquest motiu hem organitzat aquest taller d'escriptura paranoico-crítica on lluny de la banalització en què ha caigut el terme "surrealisme" en els darrers temps, proposem recuperar tot el seu poder d'autoconeixement i plenitud vital donant algunes nocions bàsiques, perquè puguem explorar el nostre inconscient. Ho farem a través de pràctiques clàssiques com l'escriptura automàtica, la figuració surrealista, els jocs surrealistes, el mètode Roscharch, la meditació bàsica o la interpretació dels somnis. Però també explorarem nocions menys conegudes com el mètode paranoicocrítics, cledalisme, teatre artaudià, dansa extàtica, Seitai, programació neurolingüística o autosuggestió aplicada a l'Ikigai.

El taller l'imparteix Efrem Gordillo, doctor en filosofia contemporània per la Universitat de Barcelona, professor i membre de la Societat Catalana de Filosofia. Ponent en les últimes edicions del Congrés Català de Filosofia, autor de Dalí, el gran pensador (Deu i onze, 2013).

Per a joves i adults, a partir de 16 anys. Cal inscripció prèvia a b.palafolls.em@diba.cat

23/11/2024
Duració