Activities

PRESENTACIÓ DE LLIBRE

Jordi Canyissà Bach, periodista, crític, assagista i dibuixant de còmics presenta el seu últim llibre:

IBÁÑEZ, EL MESTRE DE LA HISTORIETA.

Un assaig homenatge a l'escriptor i dibuixant de còmics més popular: FRANCISCO IBÁÑEZ.

Canyissà fa un analisi de l'obra d'Ibáñez a través de les 3 claus fonamentals de les seves historietes:

1. el dibuix
  2. l'humor
  3. la narrativa de les històries

Parlarem també del llibre MORTADELO Y FILEMÓN. PARÍS 2024, del què en Jordi Canyissà ha escrit l'epíleg.

'París 2024' inclou vint pàgines inèdites de guió i llapis del dibuixant barceloní, i un pròleg d'Arturo Pérez-Reverte. Es tracta del número 222 de la sèrie 'Magos del Humor', que ara ha editat Bruguera.

Activitat conduïda per en Jordi Canyissà (AUTOR) i pel Ricardo Peregrina (DIBUIXANT A LA REVISTA EL JUEVES).

A l'Auditori de la Casa de Cultura.

16/05/2024
Time