Activitats

Conferència (+55 anys): La situació actual de les dones a l’Afganistan, a càrrec de Nadia Ghulam, escriptora afganesa, activista per la pau i defensora dels drets de les dones

Especial Dia Internacional de les Dones

Conferència (+55 anys): La situació actual de les dones a l’Afganistan, a càrrec de Nadia Ghulam.

La Nadia Ghulam, va néixer a Kabul, l'Afganistan, el 1985, on va passar la major part de la seva infància i adolescència fins que va abandonar el seu país el 2006. Durant la seva infantesa va sofrir moltes penúries i adversitats que va ser capaç de superar gràcies a la seva valentia. Actualment viu com a refugiada a Catalunya. Treballa com a educadora social i és activista pels drets humans. Va fundar l'associació Ponts per la Pau amb la qual ajuda els nens de Kabul. Ha publicat 4 llibres en col·laboració amb diversos coautors.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Codi activitat: C240321

Ho organitzen l’Ajuntament de Molins de Rei, Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Molins de Rei i la Biblioteca el Molí.

Molins de Rei. Biblioteca el Molí
Com arribar